sâmbătă, 29 septembrie 2012

Pahare pentru miri


O comanda speciala venita din partea unei cliente mai vechi.Le-am facut pe repede inainte, iar ca sa fac rost de fimo intr-o jumatate de ora, nu credeam ca va fi usor.Dar a fost!Am lucrat cu mare atentie ca sa nu murdaresc fimo si ca sa iasa modelul simetric, iar florile egale ca dimensiuni.Mi-au dat emotii cand am copt fimo ca nu cumva sa se sparga sticla.Am avut foarte mare grija ca sa nu le sparg, mai ales in timpul transportului pana la Tirgu Mures.Si...toate bune si frumoase pana cand am ajuns in fata clientei si le-am despachetat.OOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!Florile cele albe si frumos realizate cu mult talent si grija, erau albastre!!!!!!!!De la hartia de impachetat.De ce mi s-a oprit geniul gandirii fix in momentul impachetarii si nu mai tarziu?Ei de aia!Ca sa ma fac de rusine si sa ma simt penibil ca i-am dat femeii de lucru, sa le curete.Va rog sa ma credeti pe cuvant ca nu am vrut sa accept banii pentru ele, simteam ca nu ii merit.Si asa simt si acum.Problema s-a rezolvat cu lac de unghii, dar va mai comanda acea clienta de la mine, ceva, vreodata???Pana sa aflam si eu si voi raspunsul, va las sa le admirati in toata splendoarea lor, proaspat scoase din cuptor.

Detaliu flori


Flori din voal pe piciorul paharelor