joi, 27 septembrie 2012

Bratara de toamna

Desi credeam ca cel mai mult ma inspira culorile (multe culori adunate la un loc ma fac sa imi scap din lesa imaginatia "bijutereasca"), observ ca multe creatii sunt inspirate de anotimpuri, evenimente, sarbatori, starea vremii.Dar ma inspira mult si materialele.Iar atunci cand am vazut prin cutiutele mele un mix (neintentionat facut) de chipsuri rosii, transparente, de culoarea chihlimbarului si gri nu am mai stat pe ganduri.Plus ca ultimele zile in care am lucrat cerceii peruani, mi-au redeschis apetitul pentru lucrul cu sarma de memorie.Reteta pentru aceasta bratara este:sarma cu memorie-12 spire, margele de nisip de 2 mm diverse nuante, margele de nisip de 4 mm diverse nuante, margele tubulare de 2 si 6 mm diverse nuante, margele de sticla, chipsuri dupa gust...