luni, 1 octombrie 2012

Cercei ciorchine-reinterpretare


Am descoperit tehnica aceasta a ciorchinelui si de atunci ma fascineaza mereu.Poate si din cauza faptului ca a durat ceva timp pana am gasit ace cu biluta pentru prima data, iar apoi a trecut o perioada lunga de timp pana am gasit din nou.Problema acum este ca, pentru ca am lucrat atat de mult cu margele de nisip in ultimul timp, nu prea mai am margele mari, sferice sau fatetate, pe care sa le folosesc ca si baza.Si desigur, ideal ar fi sa am margele de doua dimensiuni pentru ca sa pot pune margelele mari ca baza, iar pe cele de diametru mai mic in varful ciorchinelui.La acesti cercei am folosit margele superbe in forma de floare, ca sa scot putin din rutina modelul clasic cu margele sferice.De asemenea este de efect si contrastul inchis-deschis.