vineri, 31 august 2012

Portfard colorat


Portfard colorat si modificat ar trebui sa fie numele acestei postari. Asta pentru ca fata de modelul original eu am adus modificari.Spre exemplu, in explicatie se preciza faptul ca acest model este unul greu de cusut si ar trebui ca fermoarul sa fi crestat din loc in loc pentru a se putea mula mai bine dupa forma curbata.Eu nu am facut asta si cred ca mi-a iesit destul de bine forma.Mai mult decat atat, trebuia sa pun un fermoar mai lung, din capat in capat, dar pentru ca aveam doar fermoare prea lungi din care ar fi trebuit sa tai prea mult (si evident ramaneam cu o parte neutilizabila de fermoar pentru ca nu aveam cheita) am decis sa fac deschiderea mai mica, punand un fermoar mai mic.Si am reusit, pentru ca deschiderea e suficient de larga pentru ca sa incapa orice in gentuta.


De asemenea ar fi trebuit pusa o captuseala lipita de materialul fetei, dar nu am considerat asta o prioritate si nu am pus (oricum nu aveam asa ceva)."Cu toate modificarile si completarile ulterioare", va las pe voi sa decideti reusita acestui accesoriu.