vineri, 31 august 2012

Cercei peruani


Mda da!tot mai multi se fac.Ma bucur ca din grupul de handmade-iste pe care le cunosc am apucat eu prima sa fac acest tip de cercei, pentru ca mi se par foarte reusiti si cred ca vor avea priza buna la pasionatele de bijuuri.Sper sa revin cu si mai multe perechi in combinatii de culori cat mai traznite.


Am facut mai intai perechea in nuante de verde (cu toate ca verdele este ultima culoare in clasamentul celor care imi plac), iar apoi am inceput perechea cu gri pentru care aveam pregatite inca doua nuante de portocaliu.Insa mi-am spus ca nu e nevoie sa urmez intocmai reteta dupa care se fac acesti cercei  (o culoare de baza, si doua nunate de contrast).Prin urmare i-am lasat numai in culoarea de baza.Ma bate gandul sa ii pastrez pe acestia pentru mine deoarece am un cardigan gri ce ar merge numai bine cu acesti cercei si cu o curea de culoarea aramie a arcului cerceilor...


O varianta mai colorata, dar totusi discreta.
                                   Acesti cercei parca spun "la revedere vara".