joi, 30 august 2012

Cercei peruani


In sfarsit a venit timpul pentru a mai si crea ceva, nu numai a face bijuterii la comanda.In aceasta idee trebuie sa precizez ca stocul de bijuterii pe care il aveam pana acum s-a diminuat serios, insa, sincer, nu prea cunosc foloase dupa acest lucru (ma refer la partea materiala; probabil eram invatata sa primesc sume importante la diferite intervale de timp, ori acum am tot vandut cate un cercel ici, cate un inel colo...).
Trecand peste perioada destul de nefavorabila in care ma aflu, vreau sa impartasesc cu voi planurile de viitor in ceea ce priveste margelitul.Si dau tonul acestor planuri, cu o noua pereche de cercei peruani, in culori total opuse celor folosite la prima pereche de acest gen si cu un detaliu romantic, o margea inimioara.
Revenind la planuri, vreau sa precizez faptul ca am nevoie de o pauza de gandire referitor la ceea ce voi crea de acum incolo.Si asta datorita perioadei aglomerate prin care am trecut lunile trecute, perioada in care toate ideile s-au strans in capsorul meu si nu au putut nicicum sa se concretizeze.Pe langa asta cred ca hotarator a fost si esecul in vanzari de la Peninsula; ce-i drept nici nu am avut asteptari prea mari pentru ca ceva imi spunea ca bijuteriile mele nu se preteaza unui astfel de public.Dar fie...am riscat niste bani pentru participare pe care nu am reusit sa ii scot din vanzari, atat de prost a mers.
Mergand mai departe cu ideile pentru viitor, am decis sa o las mai moale cu margelele de nisip, nu in sensul de a face total altceva, ci de a incerca sa le combin cu alte stiluri incercate pana acum.De exemplu cu partea de croitorie, ca si decoratii pe gentute...De asemenea ma gandesc la o largire a zonei de creatie, si anume brose, flori decorative, poate chiar si tricotat.
Pana sa le pun pe toate in practica va las sa admirati cerceii nou creati.Enjoy!