duminică, 7 februarie 2016

Colier maxi

Habar nu am care ar fi traducerea (asta daca exista vreuna) a titlului original al tutorialului acestui colier.Am gasit pe net acest model si mi-a placut instantaneu.Iar profesoara care explica procesul de fabricatie este minunata!Am sa adaug doar ca l-am facut cu ce aveam la indemana, dar mai ales l-am facut pentru ca vroiam sa testez sarma siliconata care este un material nou pentru mine.Si stiti ce?mi-a placut sa lucrez cu ea si chiar cred ca are o rezistenta aparte.Ce as schimba?As folosi un lant cu zale mai mari (pentru dimensiunea asta de margele, si anume 8mm) pentru ca in colierul de fata, randurile se cam incaleca unele pe celelalte din cauza ca margelele nu au suficient loc intre ele...Va exista si o data viitoare.Cu siguranta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu