joi, 26 noiembrie 2015

Handmade-diverse

Dupa o perioada cam lunga departe de mestesug, vine vremea cand apuc sa ma asez din nou la masa de lucru si sa mai scot cate ceva din minte si sa il transform in realitate.Sau macar sa finalizez ceea ce am inceput sa transform in realitate acum ceva vreme.Pentru ca vine sfarsitul anului si nu vreau sa ma prinda cu lucruri incepute.Nu se cuvine!Asa ca va prezint azi doua minunatii.

Prima este un fel de breloc, un accesoriu de ... orice... pe care l-am inceput acum vreo doua luni din dorinta de a o invata pe verisoara mea (mai degraba de a-i da curaj, pentru ca tehnica o stia deja) sa lucreze la dublu un fel de bratara a prieteniei.Am lucrat impreuna vreo ora dupa care ne-am vazut de treburi.Doar ca ea l-a terminat a doua zi; eu a doua luna.Dar e bine si asa, nu?E un lucru terminat, iar anul nou poate veni linistit.


A doua minunatie este o rama foto decorata cu pietre.De fapt nu e mare filozofie, doar am lipit niste pietre pe o rama de lemn cumparata din magazin.De acord, dar daca socotim ca cererea a venit din partea soacrei mele, si ca pietrele sunt aduse de cumnata mea din Muntenegru, si ca rama ii e dedicata nepotelului meu...atunci putem concluziona ca e ceva fabulos!


Pana la urma, repet, nu sunt niste obiecte complicat de facut, ci sunt exact acele lucruri mici, dar suficiente pentru a-ti schimba starea de spirit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu