duminică, 29 noiembrie 2015

Cercei cu cabochon


Am cumparat acum ceva timp mai multe culori forme si marimi de cabochoane din sticla.Mi se par niste margele unice.Trebuie sa gasesti o maniera de a le face sa stea la locul lor, pentru ca nu au gasuri prin care sa poate fi cusute.Si ma mai incanta un aspect legat de ele, si anume, ca forma finala a produsului va fi simetrica intrucat tot ce adaugi in afara formei lor se muleaza perfect dupa contur.E minunat ca nu trebuie sa iti bati capul prea mult cu a pastra proportiile si forma.


In aceste doua exemple am folosit cabochoane, dar imi amintesc ca inainte de a avea acces la acest fel de margele (in primii ani de mestesugit cercei imi cumparam materialele de la un singur magazin cu articole pentru bijuterii, iar acel magazin nu avea astfel de margele; ulterior am gasit un magazin on line care mi-a facut viata mult mai usoara si mi-a imbogatit considerabil varietatea materialelor) foloseam pe post de cabochon, nasturi.Ii adoram.Ii ador si acum si mi-au placut dintotdeauna.Am avut mereu o slabiciune pentru nasturi.Erau perfecti in locul cabochoanelor.Erau mari, rotunzi, colorati, unii aveau chiar si  model si erau si ieftini.Inca am si acum vreo 20 de nasturi mari, pusi bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu