sâmbătă, 26 septembrie 2015

Thassos-insula de smarald

Nu putea trece vara fara sa vedem marea.Inca de anul trecut visam sa mergem in Thassos in special, sau macar pe o insula greceasca.Si asta pentru ca Rodosul, destinatia de vara din 2014, ne-a lasat o impresie minunata.Insa anul acesta am fost si mai impresionati!

Am inceput calatoria cu o halta la Bucuresti, Divertiland, ca sa ne obisnuim cu balaceala si distractia!

Si ca sa ne intarim nervii pentru ce avea sa ne astepte la vama bulgara-2 ore de mers ca melcul!


Dar am ajuns cu bine, si meritam sa ne racorim cu o inghetata.Si o plimbare.Si cumparaturi...


Am vizitat portul Thassos la o ora destul de matinala, asa ca era cam pustiu.Doar cateva bancuri de pesti si cateva meduze au putut fi zarite printre iahturi.Calm total.


Situatie diferita la Marble beach, care fremata de chiote de bucurie, rasete si suntele de blitzuri.Puteti intelege motivul...


Apa curata ca lacrima si pietricelele de marmura alba, incanta ochiul cu un azuriu iesit din comun.Aproape puteai distinge diferitele nuante de albastru pe masura ce apa devenea mai adanca.Un loc numai bun pentru o poza de catalog cu noul echipament de scufundat al sotului meu :D


Si daca baietii prefera adrenalina, fetele prefera relaxarea.Iata mai jos o poza sugestiva.


Bineinteles ca nimic nu se compara cu marea.Nici macar cea mai frumoasa piscina, dar totusi, pentru amorul artei, am tras cateva duble si in zona din jurul hotelului.Nu a iesit rau, nu?


Si cum ziceam, marea e la putere!Am gasit o zona destul de salbatica, unde nu am putut poposi pentru o repriza de bronz sau baie, dar am facut niste poze superbe.Vantul si apa se combina si dau nastere unor tablouri de neuitat.


Casele traditonale ne-au impresionat.Si nu atat prin frumusetea lor, cat prin faptul ca erau locuite.De oameni ai locului.Gospodarii adevarate, cu pisici, caini, gaini, casute postale si hamace.






Pescarusii sunt prezenti la orice pas in Thassos si fac un spectacol incredibil.Ne-au insotit tot drumul de pe continent, pe ferry, pe insula si inapoi.


Natura si fortele ei modeleaza relieful dupa reguli numai de ea stiute.



Se pare ca cineva e la ora de beauty...


Si nu puteam trece cu vederea faptul ca doamnele care aveau grija de camera noastra au fost destul de atente incat sa ne aminteasca faptul ca suntem in Grecia.Asa ca ne-au pus pe pat, pe langa deja obisnuitele pietricele, si cateva ramuri de maslin.Doar nu era sa le arunc!?


Si daca tot ne-a prins aniversarea sotului meu in Thassos, am sarbatorit cum se cuvine si pe placul lui-cu muzica, agitatie, bere (pentru cei care nu au condus in noaptea aceea), dans si glume.Nu cred ca s-a mai vazut asa ceva in Potos...


Dar a venit momentul sa plecam si sa ne luam ramas bun.Un apus superb, asa cum nu vazusem pana in seara aceea.


Si cum spuneam mai sus, pescarusii ne-au insotit tot drumul.Sa fi fost biscuitii turistilor de vina?



Si gata!oficial nu mai suntem in Thassos.


Dar nu puteam veni glont acasa cand mai sunt inca atatea de vazut.Cum ar fi aceasta lebada superba care scotocea dupa mancare pe un pod inundat din Orsova.


Cazanele Dunarii-inca un loc in care visam sa ajung.Cred ca totusi dorintele devin realitate daca ai alaturi persoana potrivita.


Si inca un obiectiv vizat de multa vreme-Tg Jiu.La poarta sarutului nu mai conteaza ce zi a saptamanii este, toata lumea se casatoreste!Daca nu e casatorita deja...Iar daca e, atunci se saruta :)




Si gata!Asta a fost!a trecut, a fost frumos, dar acum avem treaba-sa cautam urmatoarea destinatie de vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu