sâmbătă, 26 septembrie 2015

Colier cu floare si cheie

Din seria "Hai sa reciclam frumos" va prezint un colier a carui piesa centrala nu este o achizitie recenta, ci mai degraba este o donatie veche.Stiti ca pe unii oameni ii apuca uneori o nevoie de a face o curatenie generala, nu? Si cand spun generala, ma refer peste tot.Inclusiv la bijuterii si prin toate sertarele in care ar putea exista chestii micute, de care cel mai probabil au uitat.In urma unei astfel de curatenii am primit aceasta floare alba, care, trebuie sa recunosc, a stat si pe la mine prin sertare, cutiute si cutii o vreme destul de lunga.Insa am decis ca trebuie sa fac ceva cu ea, nu o pot da mai departe sau, si mai rau, nu o pot arunca.Asa ca i-am cumparat un suport si mi-am imaginat ceva...romantic.Perlele, cheia, lantul, filigranul, ..., ca rupt din povesti, nu-i asa?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu