miercuri, 23 iulie 2014

Rodosul de neuitat

Desi a trecut mai bine de o luna de cand am plecat in luna de miere, si acum simt acel miros, acea caldura, acele culori incredibile care ne-au intampinat in Rodos.Un singur regret ma leaga de acel loc, si anume, faptul ca nu am putut aduce cu mine toate pietrele.

Culorile incredibile ale marii, pietrele colorate, peisajul total diferit de cel obisnuit, toate fac din Rodos o amintire mai mult decat placuta.Fiind o insula atat de complexa, traiesc cu certitudinea ca oriunde m-as mai duce de acum incolo, mereu am sa fac raportarea la Rodos, si mereu am sa raman dezamagita de ceea ce e nou.

Insa pana la o noua calatorie mai e mult, asa ca, ne relaxam mintea rasfoind printre poze.

 Fie ca te plimbi prin Lindos, sau obosesti urcand in Acropole, oricum te bucuri ca esti in acel loc minunat.

  Fie ca esti martor la unirea a doua insule(imaginea de sus), sau la intalnirea a doua mari in celalalt cap de insula(imaginea de jos), oricum esti uimit.
 Fie ca admiri frumusetea orasului Rodos, sau apreciezi istoria acestuia, oricum devi mai bogat sufleteste.
Fie ca admiri un paun suberb, sau marea, zarea si coasta Turciei, oricum pleci din acel loc un om schimbat. 
Rodos va ramane pentru mine o destinatie de suflet, fara sa mai punem la socoteala motivul pentru care am ajuns acolo-luna de miere.Tu ce destinatie ai ales pentru vacanta?