sâmbătă, 26 iulie 2014

Colier cu flori din material textil si margele de sticla

 Un colier impresionant, in lumina soarelui la apus...O descriere mult prea siropoasa, dar asa stiu eu sa imi manifest umorul:D
Vorbind la modul serios, este unul dintre colierele mele preferate.Combinatia de culori, forma, felul in care se imbina florile, absolut totul imi place.Materialul este unul vesel, amuzant, de foarte buna calitate si foarte potrivit pentru vara(ma rog, daca ce am avut anul acesta se poate numi "vara").
 Pentru a-l mai finisa, am adaugat margele de sticla cu foita argintie in interior si cristale de sticla albastra.Ca si executie, nu a durat mai mult de 30 de minute, iar materialele sunt de baza:fetru, material textil, piele pentru dos(optional; daca nu ai piele, e bun si fetru), margele, ac si ata, pistol cu silicon cald, lant, inchizatoare, zale.
 Mie imi inspira veselie, buna dispozitie, umor, galbenul imi da energie, iar albastul senzatie de racoare.Cred ca impreuna se completeaza perfect!