luni, 21 aprilie 2014

Colier cu flori dantelate si perle

O!da!dantela face tot.Din seria "sa folosim ce am vrea sa aruncam" vin sa exemplific ca se poate.Am primit de la o buna prietena o maneca de bluza facuta numai din dantela.Materialul in sine este incarcat si nu se observa formele minunate ale florilor, dar am decupat modelele ce mi-au placut si iata ce a iesit.Am avut o forma de colier decupata de la un proiect mai vechi.

Am vrut sa scot cat mai mult in evidenta albul minunat al florilor, asa ca am ales pentru fundal o culoare puternica-rosu.


Dupa diverse incercari de a aseza partile decupate, am cusut florile in locul dorit.Apoi a inceput decorarea.Initial imi doream sa las spatiile libere...ei bine...libere.Dar, ulterior mi-am adus aminte de aceste minunate margele de coral.Mai intai le-am lipit, apoi le-am cusut in cat mai multe puncte posibile pentru a-si pastra pozitia.Trebuie sa va marturisesc ca nu a fost deloc usor sa lucrez cu ele, din cauza gaurilor foarte mici.Foarte mici!


Pentru a scoate mai mult in evidenta florile, am presarat ici colo cate o perla alba cu efect AB.Ma bucur pentru alegerea facuta, altfel modelul ar fi fost prea simplu.Iar pentru a nu crea o ruptura atat de mare intre alb si rosu, am cusut peste flori mici albe din dantela, flori si mai mici, rosii, din sticla ceheasca.Isi asteptau de mult timp randul in cutiuta.


Ca si prindere am folosit tehnica mea preferata pentru genul acesta de coliere, fundita de saten.Consider ca ii da un plus de rafinament si delicatete.In plus, se muleaza foarte bine dupa forma gatului si nu adauga greutate piesei.


Pentru spatele colierului am folosit piele in culoare asortata.Am incercat pentru captusire si fetru, acesta fiind mai usor de prelucrat, decupat, potrivit la locul lui, insa, in timp, prezinta o rezistenta mai mica la murdarire si tinuta.
Una peste alta, colierul s-a vandut singur, inca dinainte de a fi terminat :)