duminică, 16 martie 2014

Colier cu paiete rosii


Clar acest colier este unul dintre exemplele care vine sa imi demonteze parerea conform careia paietele dau un aspect ieftin.Sunt de fapt foarte elegante.Folosite asa cum trebuie!

Trebuia sa incerc o tehinca nou vazuta pe internet, aceea a lipirii lanturilor in mai multe randuri si decorarea cu margele.Sigur, modelele vazute pe net erau mult mai finute si aveau mai multe pietre lipite(cabochoane).Insa, pentru ca am ramas dezamagita de faptul ca nu am gasit pe un singur site, o varietate mai mare de modele de cabochoane, am decis sa fac colierul in felul meu.


Pentru lipire am folosit un adeziv special pentru hobby, cu uscare incolora, lucru obligatoriu in cazul lanturilor.Paietele au fost aplicate in starturi, de fiecare data asteptand ca precedentul sa fie complet uscat.Dar cu toate astea imi doresc sa fi avut un adeziv si mai bun, cu uscare mai rapida.Normal, mereu e loc de mai bine...