joi, 2 ianuarie 2014

Colier Peter Pan cu perle albe


Un vis mai vechi implinit cu putin inainte de sfarsitul anului.Am muncit cate putin la el si a durat ceva pana am reusit sa il finisez.
Cu acest colier pot spune ca am invatat ultima lectie intr-ale margelitului pe anul 2013, si anume ca oricat de frumoase si stralucitoare si rezistente ar fi perlele de sticla, la un asemenea colier nu se preteaza din cauza greutatii mari.
Sincer, nu am purtat acest colier pentru ca planul pentru el este sa fie daruit cadou, dar in scurtele momente in care l-am probat penrtu a vedea cum se aseaza la gat, am realizat ca este foarte greu si nu stiu daca va putea fi purtat de catre posesoare o zi intreaga.Am senzatia ca nici macar nu va sta la gat si ca fundita ce se presupune ca il va tine, se va desface.
Cu toate neajunsurile, acest colier chiar este o piesa de rezistenta in orice garderoba si, exact cum banuiam, in realitate arata mult mai spectaculos decat in fotografii.Enjoy!