luni, 30 decembrie 2013

Coronite pentru Craciun

Desi poate am ratat momentul, postez totusi aceste imagini ale coronitelor de Craciun confectionate cu atat drag.Si, cum orice croitor umbla cu hainele rupte, iata ca si pe mine m-a prins ajunul Craciunului fara coronita.Daca pot sa spun ceva in apararea mea, e ca totusi aveam toate cele pregatite, mai trebuia doar sa o asamblez, insa ca de obicei, intervine ceva si tot planul o ia razna...Ei! nu-i nimic!Ce mi-am pus acum in gand este sa fac urmatoarea coronita cu tema primaverii, ca si asa nu am avut parte de un Craciun cu zapada si frig.






Prima incercare-nu am fost sigura daca florile sunt o alegere potrivita, dar cred totusi ca fundita si culorile alese aduc aminte de sarbatoare.




A doua coronita-am mai studiat putin formele si am adaugat canacei pufosi si globuri decorative.Plus, am ales o coronita mai mare pentru a avea o suprafata mai generoasa pentru decorare.




 A treia coronita-mergem la sigur cu forma frunzelor si conurile miniaturale.Pentru a usura agatarea, am adaugat un inel pe spatele coronitei.