duminică, 19 ianuarie 2014

Cercei

De ce o postare cu titlu atat de scurt?Pentru ca la fel este si timpul in care se fac acesti cercei.Primele doua modele sunt recent realizate, iar urmatoarele 3 sunt inca de anul trecut din perioada concediului (august-septembrie).Stiu ca am facut la nesfarsit aceste modele, insa nu ma pot desprinde de ele.Sunt niste proiecte minunate pentru acele momente in care ai nevoia de rezultate rapide, sa faci ceva, dar sa nu iti ia mult timp, sa nu folosesti multe materiale, dar rezultatul sa fie unul deosebit.


E aproape imposibil sa faci cumparaturi si sa nu fi curios sa incerci ceea ce ai luat.La fel e si cu margelele.Am inceput anul cu dreptul, mai bine zis l-am terminat cu dreptul pe cel dinainte, pentru ca tocmai in 31 decembrie am primit materialele comandate de aici.Minunate margele, cristale, lanturi...tot ce vrei.Nu iti prea poti tine manutele departe de ele.



Si ca sa incurajam putin si initiativele loacale, prezentam si acesti cercei (maro si rosii) realizati cu margele cumparate in mare parte dintr-un magazin din Reghin.As spune ca acest magazin s-a lasat mult asteptat in Reghin, unde, in opinia mea exista o piata foarte buna pentru acest fel de produse.Ma bucur ca odata cu trecerea timpului, vizitand magazinul cam o data pe luna, observ o gama tot mai variata de produse.Ba chiar am in plan sa achizitionez de aici produse pentru cocarde, buchet, invitatii si alte decoratiuni pentru nunta mea.

Tu de unde iti achizitionezi materialele pentru cercei?Ai vreun magazin on-line preferat?