marți, 14 ianuarie 2014

Cercei ciucuri

Se pare ca lungimea chiar conteaza!Si spun asta gandindu-ma ca am mai facut cercei cu ciucuri, dar erau mult mai scurti.Mi se pare ca lungimea face acesti cercei sa fie spectaculosi.Ca si element distinctiv intre acesti cercei, mentionez, pe langa evident-culoare, ata din care sunt facuti.Sincer nu stiu care sunt mai reusiti:cei negri sau cei crem.Ata neagra este o ata mai dura si lucioasa, ce le da un aspect mai imprastiat, rasfirat.Cei crem, sunt dintr-o ata subtire, moale, pentru macrame.Sunt niste cercei mai delicati.

Cred ca as putea plasa acesti cercei in topul preferintelor.Sigur ar fi in top 20.Insa, nu cred ca m-as putea lauda si cu alte perechi asemanatoare dintr-un simplu motiv-nu stiu sa fac ciucuri.Pe acestia mi i-a facut mama, careia ii sunt profund recunoasctoare pentru ajutorul pe care mi l-a dat ori de cate ori a fost vorba de "margelit cu ate".Sunt convinsa ca daca as avea putin ajutor, un tutorial, un filmulet, sau putina atentie cand i-ar face mama, as putea invata si eu.Dar de ce sa ma obosesc cand o am pe mama langa mine? :)