duminică, 7 octombrie 2012

Voaleta

        Voaleta...o mare, mare dorinta de a mea.In sfarsit am realizat si eu una!Si zic ca pentru prima, m-am descurcat foarte bine.Pentru realizarea acestei voalete nu am uitat bineinteles de marea mea iubire-margelele de nisip.
        Pierd mult tip cautand pe net tot felul de creatii din care sa ma inspir-mai o combinatie de culori, mai o combinatie de materiale, mai o forma deosebita...si totusi observ ca atunci cand pun pur si simplu mana pe ceva si incep sa creez fara a avea o imagine anume in minte sau in fata ochilor, ies lururi deosebite.La fel a fost si de data aceasta, nu stiam de la inceput cum vreau sa arate sau ce materiale sa combin.De aceea incerc sa incurajez de cate ori pot creativitatea pura, neslefuita si care nu se conformeaza regulilor estetice.Indrazniti!Eu sunt surprinsa de fiecare data cand imi las imaginatia sa zburde.

25 lei