sâmbătă, 6 octombrie 2012

Bentite pentru par

Cred ca asa e fiecare inceput: "doar nu o sa merg sa cumpar materiale pana nu stiu ca iese ceva ca lumea din ele".Ma insel? Cel putin eu asa sunt, si nu pentru ca as fi vreo zgarcita, dar nu vad rostul sa stric o bucata de ceva, orice, pe care am dat bani, si apoi sa fiu dezamagita ca nu a iesit ceea ce vroiam.Si atunci ce facem?Testam pe materiale primite.De aici pleaca povestea bentitei gri.


Am primit cateva materiale de la una dintre matusile mele, iar in momentul primirii lor am primit si o comanda "foarte speciala" din partea verisoarei mele.Asadar bentita gri e cu dedicatie.In schimb cea cu floare si dantela neagra e rodul imaginatiei si al dorintei mele.Si al curiozitatii de a incerca un nou fel de a face flori din material.Din pacate materialul nu m-a prea ajutat, fuge si e putin elastic.Una peste alta a iesit bine, nu?