joi, 6 septembrie 2012

Flori de nunta

Am primit zilele trecute o comanda foarte speciala pentru o nunta.Flori pentru pus in pieptul nuntasilor.Si am purces la treaba.Mai intai am facut cumparaturi (ceea ce nu am mai facut de mult timp si mi-a prins bine), iar apoi a urmat realizarea lor.Ideea nu imi apratine nici mie nici miresei, ci e preluata de pe net.Daca vrei sa incerci si tu asa ceva trebuie sa stii ca dureaza destul de mult pregatirea materialelor, dar o data ce sunt toate la indemana, asamblarea este floare la ureche (sau in piept, dupa caz...).


Pe langa flori, mireasa a dorit o mica decoratiune si pentru paharele mirilor si ale nasilor.Am optat pentru un model simplu si de efect-doua nuante de verde si doua fundite.Prefer modelele necomplicate decat pe cele cu prea multe fundite/culori/trandafirasi/voaluri,etc.