miercuri, 1 august 2012

Cercei brodati


Am tot facut coliere brodate si pandantive, dar nu am indraznit si la o pereche de cercei...PANA ACUM.Si promit sa nu ma opresc aici.I-am creat foarte repede, in cateva ore, comparativ cu timpul necesar unui colier (3 zile in medie).Am ales galben si forma circulara pentru aceasta prima pereche deoarece m-am intors recent din vacanta la mare, iar soarele a ars neiertator acolo timp de sase zile.Asadar soarele este sursa de inspiratie pentru acesti cercei.O pereche inedita de cercei pentru o zi torida de vara...

Fotografie realizata in plin soare:)

Spatele cerceilor este realizat ca si cel al colierelor, din piele groasa, pentru canapele; de aceasta data am ales culoarea crem.Pielea este cusuta de cercei, iar cusatura este mascata de margele de nisip, creandu-se o margine decorativa.