joi, 2 august 2012

Bratara din margele de lemn colorate


Am vazut recent pe un site de tutoriale un filmulet despre cum se foloseste razboiul de tesut si o varianta proprie a acestui dispozitiv a celei care a realizat filmul.In continuarea explicatiilor am gasit si un filmulet despre ce a facut practic cu acest razboi de tesut margele.Era o mandrete de bratara in combinatia mea preferata de culori.


Insa margelele pe care le-am avut eu la dispozitite nu erau in numar suficient de mare pentru a reproduce exact modelul acelei bratari, insa si ceea ce mi-a iesit mie este la fel de interesant.Am denumit aceasta bratara "monkey funky" datorita culorilor vibrante ce se regasesc in ea.Trebuie sa precizez faptul ca am facut aceasta bratara fara un razboi de tesut, numai cu banda adeziva.


Ca si incuietoare bratara prezinta un nasture mare, poate prea mare, intr-o culoare neutra pentru a nu distrage atentia de la margelele de lemn colorate.
Pentru a vedea varianta originala accesati acest link.