miercuri, 18 aprilie 2012

Pregatiri pentru targ hm

Am lucrat azi din greu pentru a termina ce mi-am propus.Am reconditionat cateva rame folosite anterior pentru fixarea panzei de goblen.Unele le-am vopsit si le-am legat cu balamale pentru a se deschide ca o carte.Apoi am adaugat "cipca" facuta de mama.Le-am lasat albe pentru a scoate in evidenta mai bine culorile cerceilor ce vor fi dispusi pe ele.O alta rama am impodobit-o cu banda de organza maro(pentru ca voi duce cu mine si niste cufere in aceeasi culoare) si am adaugat plasa pentru a putea agata cercei oriunde in interiorul ramei.Am folosit o rama mai mare(vopsita si ea in alb) pe interiorul careia am batut carlige(de fapt tata le-a batut) pentru a agata coliere si bratari.Voi mai duce cu mine, asa cum am zis deja, cateva cufere pentru bijuterii; sora mea a cugetat ce a cugetat si a ajuns la concluzia ca mergem cu cuferele pline de bijuetrii/brose si ne intoarcem cu ele pline de bani:)) Asa sa fie!!!.Abia astept sa vad si rama Patriciei si standul aranjat complet cu produsele noastre.Vreau sa le multumesc alor mei pentru ca m-au ajutat cu tot ce am avut nevoie pentru realizarea acestor expozoare deosebite.
Stativ pentru inele realizat din fimo si coada unei pensule.Stativul l-am realizat initial cu rolul de a organiza rolele cu guta si sarma, dar il folosesc pentru inele cu ocazia targului.
Rama imbracata in organza cu plasa prinsa pe dos.Cel mai probabil voi lasa acesti cercei pe tonuri de albastru pentru ca scot in evidenta culoarea ramei si invers.
Rama pe care am prins carlige pentru coliere.Pentru urmatoarele targuri sper sa o infrumusetez si mai mult pentru ca e destul de mare si simpla...se poate si mai bine in cazul ei.
In foto de sus si jos sunt ramele de goblen pe care le-am vopsit in alb si am adaugat snurul facut de mamica mea scumpa; ideea este adapatat dupa unele fotografii vazute pe net.Sincer imi place mai mult realizarea mea decat ce am vazut pe net, pentru ca ramele sunt simple si in acest fel ies mai bine in evidenta cerceii si snurul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu