miercuri, 25 aprilie 2012

De la targ

Eh! Si s-a terminat si targul...A fost bine, a fost obositor, a fost folositor, a fost relaxant...Am invatat lucruri legate de organizare si prezentare, am vandut bijuterii, am legat prietenii, am luat comenzi, am oferit premii la tombola.Abia astept urmatorul targ, dar pana atunci am cateva poze cu standurile/produsele care mi-au placut cel mai mult.Aaaa, si sa nu uit, am facut o noua comanda de produse(mai exact fimo), pentru ca vreau pentru targul urmator sa pregatesc cateva produse si pentru copii.


Mai intai standul nostru, al meu si al lui Patri


Brose, agrafe, papioane made by Patri


Cel mai comod stand, cel cu pernute


De la acest stand s-a facut sister cu un cadou


Standul Cezarei


Jucarii made by Anca


Cel mai dragut obiect pe care l-am vazut la acest targ : 
"Pe mine nu ma vinde.M-a adus doar ca sa se dea mare"