marți, 14 iulie 2015

Bratari cu charmuri

De mult nu am mai simtit nevoia de a scrie pe blog.Imi e dor.O fi pentru ca in ultimul timp am avut prea multe pe cap? sau pur si simplu pentru ca aceste bratari sunt nerabdatoare sa isi faca simtita existenta?Indiferent de motiv, dorinta e aceasi.Sa scriu, sa postez fotografii, sa povestesc si sa intru in lumea in care ma simt cel mai bine-cea a margelelor, a creatiei, a imaginatiei...

Am facut aceste doua bratari la cererea unei colege.Una reprezinta sfarsitul verii; cealalta, inceputul toamnei.

Vara inseamna soare, culori vibrante, energie, plimari cu bicicleta (pentru cei care stiu sa mearga pe bicicleta :))-nu e si cazul meu).


Toamna inseamna culori stinse, multe frunze, nimic vibrant, totul monoton si mohorat, lipsit de energie si stralucire.

Si, desi ar putea mira, tot toamna este cea care imi place mai mult.Poate pentru ca in ultimul timp toamna nu a mai fost acel anotimp friguros si ploios, ci din contra, un sezon al echilibrului, o prelungire mai ingaduitoare si mai suportabila a verii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu