duminică, 10 mai 2015

Gentuta din hartie

Am stiut din primul moment in care am vazut tutorialul, ca aceasta va fi provocarea pe care vreau sa i-o ridic mamei la fileu.Avand in vedere ca e o munca pentru care eu nu as fi putut dedica prea mult timp, iar ea avand antecedente in domeniul impaturirii hartiei, proiectul acesta a venit ca o recunoastere a talentului ei.Pana acum a finalizat doua gentute, dar are in asteptare alte 5.

Pentru prima gentuta am vrut ceva mai colorat, conform expresiei: sa mearga cu orice :))

Pentru a doua gentuta am hotarat sa ne axam pe o gama de culori, si dupa ce am observat ca cei care au vazut geanta o apreciaza, am hotarat sa mergem pe aceasi idee de acum incolo.In acest sens, dupa cum spuneam mai sus, avem deja initiate 5 gentute: rosu, crem, roz, verde si turcoaz.


Este de mentionat faptul ca toata hartia provine din cataloage cu produse cosmetice care altfel ar fi ajuns la gunoi.Deci, e o metoda minunata de a recicla, facand ceva util si frumos.


Daca imaginatia, timpul si hartia iti permit, poti realiza genti mai mari, care pot fi purtate zilnic.Am vazut pe internet unele care aveau chiar si manere de piele si erau scoase la vanzare la preturi deloc mici.Pentru gentile plic, asa cum sunt cele de mai sus, poti adauga lant pentru a le purta pe umar; eu prefer varianta fara.Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu