duminică, 15 februarie 2015

Tutorial colier statement

De mult timp ma gandeam la aceste chipsuri minunate, dar nu stiam ce anume sa fac cu ele.Si iata ca inspiratia loveste din nou!Evident, nu puteau lipsi nasturii, inegalabilii nasturi, mult iubitii nasturi.
Si pentru ca tot sunt singura acasa si nu am treburi casnice in asteptare, m-am hotarat sa fac un tutorial.Sper ca explicatiile vor fi pe intelesul tuturor, iar fotografiile cat de cat descifrabile.
Ai nevoie de:

-chipsuri in culoarea dorita, eu am folosit mov
-nasturi, mari si mici, de preferat in nuante metalice
-ata pentru cusut margele in culorile margelelor sau transparenta
-ac
-foarfeca
-fetru
-mulaj de carton pentru a desena forma colierului
-margelute de nisip tubulare, 2mm, in nuante metalice
-margele asortate
-elemente metalice decorative
-panglica
-adeziv

Sa trecem la treaba!


 Mai intai desenam conturul colierului pe fetru si taiem doua bucati, una pe care vom coase margelele, iar a doua o folosim pentru a dosul colierului.


 Asezam nasturii dupa preferinta si ii lipim.Pentru cativa dintre nasturii folositi pentru acest colier, a trebuit sa tai carligul acela de care se cos, pentru a-i putea fixa bine si a avea un colier plan.Poti face asta cu clestele pentru taiat sarma, iar apoi cu o pila indepartezi orice colt care mai ramane in relief.


Pentru a evidentia si mai mult nasturii, coase in jurul lor un rand de margele de nisip tubulare.Acestea vor mari optic nasturii.


 Acum putem trece la a coase chipsurile in locurile ramase libere intre nasturi.Nu iti face griji daca nu se acopera fiecare bucatica, vom folosi mai tarziu elemente metalice mai mici care vor umple golurile.


 Acum e momentul sa finisam colierul.In locurile in care se mai vede fetrul poti folosi orice ai la indemana si se potriveste coloristic cu restul colierului.Eu am folosit inimioare metalice, margele metalice stardust, cristale firepolish, margele de nisip cubice de 4mm.Le cosi oriunde crezi ca e nevoie.Eu le-am folosit mai mult pe marginea de jos a colierului si in jurul nasturilor.

La final cosi mai intai panglica, iar apoi lipesti sau cosi dosul colierului.Acesta are rol de intarire a colierului, de protejare si estetic, pentru ca ascunde toate cusaturile.


Pe masa de lucru nu am avut o lumina favorabila fotografiilor, asadar iata culorile colierului intr-o lumina mai buna.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu