duminică, 6 iulie 2014

Rame foto decorate cu pietre






Bun regasit!Dupa o buna perioada de pauza, revin cu o postare foarte draga pentru ca e legata de amintiri frumoase.Si ce sa vezi?ca dupa nunta a urmat si saptamana de miere!Grecia a fost optiunea noastra pentru a petrece momente de relaxare dupa nunta, mai exact insula Rodos.Loc rupt din rai, cu peisaje minunate, schimbatoare si imbietoare.

  

Bineinteles ca am cumparat nelipsitul magnet de frigider pentru a marca aceasta calatorie, insa altceva ma leaga pe mine de Rodos-pietrele.Plajele Rodosului sunt in majoritate pietroase, si mai putine cu nisip.Plaja in sine nu e spectaculoasa, insa in momentul in care pietrele sunt scaldate de apa marii, isi arata frumusetea si unicitatea.Rosii, roz, maro, galbene, turcuaz, verzi, crem, gri, visiniu...o nebunie!Si cum sa nu fi inspirat de atatea culori, forme si detalii?

Trecand peste faptul ca am adunat atatea pietre incat cu o seara inaintea plecarii am pierdut ore in sir, sortandu-le si renuntand la cateva, iata ce am reusit sa fac cu cele prea putine pe care am reusit sa le iau cu mine.Bineinteles, ramele vor avea si fotografii dupa ce sotul meu le va alege(fiecare cu aportul sau la acest proiect, nu?)Sunt convinsa ca printre minunatiile de pe rame se gasesc si unele pietre ale caror nume nu l-am auzit pana acum, dar nu mai conteaza atat timp cat impreuna cu unele banale formeaza cel mai frumos suvenir.Enjoy!