marți, 8 iulie 2014

Colier rosu cu franjuri si margele

Imi place la nebunie sa creez coliere mari, masive, pline, la care am de lucrat cel putin o saptamana la foc continu.Dupa ce am trecut prin febra insiratului, apoi a sarmei si altele, cred ca aceasta este etapa care ma tine cel mai mult.Si totusi, uneori, pentru a lasa ideile sa se aseze, sa se contureze mai bine, trebuie sa trec la ceva mai usor.Exact ca intr-o cura de slabire in care nu renunti la iaurt, doar ca acum mananci unul light, cu 0% grasimi.
.

Exact asa e si acest colier.Intre atatea coliere mari, si mai ales ca ultimul a fost facut pe fuga (o sa revin in curand cu o postare), acest colier, mai bine zis set, vine ca o gura de aer.Ceva usor, usor de facut, fluid, dinamic...


Am folosit firisoarele ramase de la o perdea franjurata care era prea lunga.Am avut onoarea sa tai perdeaua soacrei mele!Bine, am taiat-o si pe a mea, numai ca a mea e intr-o culoare mai putin interesanta.Pe fiecare firicel am insirat doua margele stardust, pe care le-am fixat cu noduri.Prin cautarile mele pe net am gasit o varianta realizata cu snur plat de piele; poate intr-o buna zi....