duminică, 13 iulie 2014

Accesorii pentru bijuterii

 Cat am asteptat momentul acesta!Mereu cumparaturile imi ridica moralul si imi fac pofta (daca mai era cazul) de margelit.Sigur ca in permanenta fac mici cumparaturi, insa parca abia cand iei multe deodata ai senzatia ca intr-adevar ai cumparat ceva.
 De data aceasta am cumparat multe accesorii pentru bijuterii-margele metalice, inchizatori, lanturi, ace, suporti pentru cercei, zale decorative si lista poate continua.Nu am reusit sa fotografiez toate cele cumparate, sau mai bine zis nu toate pozele au iesit suficient de bune pentru a fi postate.Cred ca de vina a fost lumina...
Si cu toate ca m-am axat pe accesorii metalice, nu am neglijat totusi margelele.Mai ales ca am gasit margele superduo pe care mi le doream de mult timp.La fel si cabochoane din sticla.In diverse culori, forme si marimi.Si imi pare rau ca nu am putut lua mai multe.Dar asta inseamna ca va ma fi si o data "viitoare", deci nu e suparare :)

Am indraznit sa comand o alta noutate absoluta pentru mine-margele cauciucate.Si daca nu am indraznit pana acum nu e pentru ca nu am gasit, ci pentru ca nu am avut incredere ca o sa imi placa si ca o sa le pot integra in vreo piesa.Trebuie sa marturisesc faptul ca sunt indragostita de ele, nu credeam ca au suprafata atat de placuta, mai degraba imi imaginam ceva foarte moale si de care se vor prinde toate scamele posibile.Totusi, am pastrat o limita-nu am luat margelele intr-o culoare neon, ci intr-o culoare mai potolita, obisnuita.
Toate materialele au fost cumparate de aici.Am marele noroc de a locui in apropierea depozitului, iar a doua zi dupa comanda, pot merge sa o ridic deja.Insa sunt convinsa ca sunt la fel de prompti si in cazul livrarilor prin posta sau curier.Tu ce ai achizitii noi ai facut?