duminică, 4 mai 2014

Colier brodat cu margele maro


Inca o confirmare ca libera imaginatie da nastere unor adevarate opere.Oricat de frumoase ar fi unele piese vazute pe internet, de fiecare data cand puna mana pe ac si ata+margele, obtin minunatii.Poate suna a lauda, dar de fapt doresc sa subliniez faptul ca unele lucruri se fac de la sine si evolueaza pe masura creatiei.


Acest colier a fost facut la comanda.Mai intai am cusut florile centrale, apoi paietele si, pentru ca mi se parea prea gol, am inceput sa umplu spatiile cu margele de nisip, desi, initial, am dorit un colier usor, aerisit, si pe care sa il termin rapid.Dar toata straduinta a meritat.




Ici colo am presarat si cate o margea de sticla ceheasca, pentru a da un pic de consistenta si volum.Iar paietele au fost folosite in numar mic.Spatele este captusit cu piele.Pentru inchidere am folosit benzi inguste de saten deoarece fundita mi se pare foarte eleganta si delicata.