duminică, 19 mai 2013

Colier cu flori


E incredibil cum se rezolva "problemele" una dupa alta.Problema mea vesnica e ca toate perechile de pantaloni pe care mi le cumpar sunt prea lungi.Nu tin minte sa fi fost o pereche scapata de foarfeca.M-am obisnuit...Numai ca de data asta nu am mai aruncat resturile, ci le-am reciclat in mod util.Asa am mai rezolvat o problema, si anume, aceea de a gasi ceva care sa se asorteze cu pantalonii.Pai de ce sa ma gandesc si sa ma chinui sa accesorizez o pereche de pantaloni simpli, intr-o culoare neutra cu tot felul de alte bijuterii, cand un colier cu flori din acelasi material ii completeaza perfect?


Si nu am facut acest colier numai pentru pantaloni, dar orice tricou alb poate fi completat cu niste flori dragute, mai ales ca a venit vara.


Acest colier este printre cele cateva bijuterii pe care mi le-am facut cu dedicatie si sunt tare fericita ca il am.