sâmbătă, 6 aprilie 2013

Colier cu flori textile


Cred ca in fiecare artist exista o dorinta de reciclare.Cel putin mie mi se pare normal sa existe, pentru ca nu intotdeauna materialele ajung la fix, nu se potrivesc perfect.Spre exemplu, dintr-o punga de margele nu o sa iti ramana mereu doua pe care sa le folosesti la cercei sa zicem, ci se intampla sa ramana si cate una.Si atunci ce faci?Le strangi pana ai mai multe si le cauti un loc intr-o creatie mixta.Sau, dintr-un textil nu vei putea taia niciodata forme perfecte incat sa nu ai pierderi.Si atunci ce faci?Strangi bucatele din care faci flori.E cel mai simplu, economic si ingenios mod de a folosi resturile.De asemenea nu dureaza mult sa le faci, eu spre exemplu, seara cand am cate o ora libera, imi iau in pat resturi , un ac si ata, si ascultand muzica, incropesc cate 3-4 floricele.Nu conteaza ce vor deveni, important e sa le am.


Pe acest principiu s-a nascut si acest colier.Mi-am adus aminte ca nu am folosit niciodata cordonul unui cardigan si punandu-le laolalta am observat ca oricum nu mai au aceasi nuanta; cardiganul s-a decolorat, scamosat, etc.De asemenea, am folosit resturi de material de interioare pentru portfarduri.
Ideea e sa folosesti orice bucatica la potential maxim si ai sa ai rezultate pe masura.