sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Set cu flori

      Da, da!Stiu ca nu am postat de foarte mult timp.Si asta pentru ca am fost ocupata cu acomodarea la locul de munca.Insa ma bucur ca am reusit sa iau o pauza de la margelit, pentru ca ceea ce am creat in acest timp inglobeaza mult mai multa placere si creativitate.
      Ador sa creez pe masura ce imi vin ideile, si nu constransa de dorintele celorlalti.Ador sa ma trezesc dimineata si sa fug rapid la masa de lucru pentru a pune in practica ceea ce am visat noaptea, si nu sa merg constransa de rutina de a face ceva.
      Si ca sa nu o mai lungesc, iata ce propun pentru aceasta revenire: un colier din textil, decorat cu margele aurite si lant patinat.O creatie realizata rapid si fara investitie prea mare.Pentru a fi mai usor de purtat, dar si  pentru a completa colierul, am realizat o pereche de cercei din aceleasi margele aurii.Setul este disponibil.

Fotografie realizata in lumina directa a soarelui.

25 lei