marți, 9 octombrie 2012

Set albastru regal

Cred ca stiti deja ca albastrul inseamna pentru mine terapie curata.Mai ales albastrul inchis.Am vazut la inceputul anului o provocare pe unul din blogurile pe care le urmaresc, si anume aceea de "destash".Adica de folosire anul acesta a materialelor care zac de ceva timp prin cutiute.Si fara sa vreau acest lucru in mod declarativ, am observat ca am lucrat foarte mult cu margele cumparate cu ceva timp in urma.


Este si cazul acestor margele de portelan care saracele au cam doi ani de cand sunt la mine.Am mai folosit din ele, dar parca tot la fel de lung a ramas siragul.Asta pana ieri, cand si-au gasit in sfarsit menirea.Si ca sa nu fie doar un colier frumos si atat, am adaugat si o pereche de cerccei simpli, ca sa usureze purtarea colierului, in cazul in care viitoarea posesoare nu va stii cu ce sa il ia.



25 lei