duminică, 9 septembrie 2012

Manichiura artistica

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat fotografii cu unghiute pictate.Asta si pentru ca am vrut sa ma dedic mai mult bijuteritului, dar si pentru ca nu am mai avut timp de manichiura (mai ales de a mea).Dar am cateva imagini surprinse de-a lungul verii care merita aratate si cateva imagini cu manichiura surorii mele (pentru ea am avut timp).


Manichiura artistica realizata cu acul pe baza de lac inca neuscata.Model cu fluturi.


Manichiura cu aspect retro.


Manichiura animal print.Printre preferatele mele.


Manichiura frantuzeasca realizata pentru nunta Emei.


Incercare one stroke.
Desi tehnica nu mi se pare grea, trebuie sa recunosc faptul ca rezultatul e mai bun daca se folosesc vopsele acrilice in locul lacului de unghii.


Am convins-o pe sora-mea ca si albastrul arata bine pe unghii.Voua cum vi se pare?


Manichiura cu model floral in culori contrastante.Din nou incercare one stroke.


Manichiura de vara cu flori si culori calde.


Manichiura in degrade.Ar fi trebuit sa fie manichiura "vacanta la mare", dar pentru ca plecarea s-a facut in mare graba, am redenumit-o manichiura "cand m-am intors de la mare" (asteptarea a  meritat pentru ca am gasit la mare lacuri foarte bune la preturi si mai bune).