marți, 11 septembrie 2012

Gentute handmade


Am mult avant in directia croitoriei si nu am de gand sa ma opresc.Mai ales ca toate lucrusoarele create imi ies din ce in ce mai mai bine si arata tot mai profesional.Si va rog sa ma credeti ca o zic cu toata modestia.Am considerat ca un portfard simplu cu model in dungi e plictisitor, dar am vazut ca incretind materialul pe la mijloc, totul se transforma intr-un obiect foarte interesant.Asa a iesit gentuta "fluture"!


Gentuta e prevazuta cu fermoar, iar spatele este complet roz.


Portfard sau penar (dupa preferinta) din material textil cu imprimeu floral.



Gentuta pe un umar.Nu e foarte mare, dar un telefon, chei, servetele, un ruj, castile telefonului si cativa bani tot incap in el.Eh! si uite ca enumerandu-le observ ca e totusi incapatoare:D