joi, 20 septembrie 2012

Cercei tesuti peyote

Stiu ca am facut o pauza cam lunga in ceea ce priveste postarile pe blog, dar am si o scuza buna.M-a pregatit intens pentru doua zile (luni si marti) in care aveam sa expun, impreuna cu o alta margelitoare, in parcul central al orasului.Ne-am zis ca merita sa profitam de faptul ca incepe scoala, ca prin acea zona va trece multa lume avand in vedere ca sunt doua scoli in apropiere si ca mai avem parte de vreme buna.Numai ca, pentru ca traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, autorizatia primita vineri a fost retrasa luni.Asa ca ne-am strans fain-frumos (cum se zice prin Ardeal) standurile si ne-am mutat in curtea Krisztinei.Din pacate ea locuieste pe o strada pe care nu trece NIMENI!!!Si uite-asa am stat doua zile degeaba, fara vanzazre, fara vizitatori, fara niciun rost, gandindu-ne la cati banuti am fi facut daca am fi stat in parc.Dar nu ne dam batute si mai incercam si cu alta ocazie.Iar cu aceasta ocazie multumim functionarilor de la primarie pentru incompetenta de care dau dovada!
Si ca sa imi revin un pic din depresia cauzata de acest incident nefericit, am pus degetele pe un ac si o ata si am tesut minunatia de cercei exemplificata in imaginea de mai sus.Asta ca sa confirm inca o data ca albastru este culoarea mea de suflet si ca ea, doar ea, imi alina durerile.Enjoy!