luni, 6 august 2012

Seturi cu cristale

Eh!Am achizitionat si eu niste cristale intr-o culoare foarte romantica si delicata, si mi-am spus ca e momentul sa ma intorc la primele modele create; sa imbin cumva noul cu vechiul.
Detaliu inel dantela
In aceasta idee am creat doua inele si doua perechi de cercei, asortabile fiecare cu fiecare, din cristale de un roz pal transparent foarte elegant, 
folosindu-ma de modele simple, de incepator, care se fac rapid si cu putine materiale.
     
Detaliu inel doua rozete
Pentru a adauga putina forta acestor seturi am folosit margele de nisip in culoare cuprata, care mai tempereaza din dulceata rozului, dar nu atrage atentia de la delicatetea lui.Imi imaginez aceste bijuterii in urmatorul tablou: o dupa-amiaza racoroasa, la o plimbare in parc, o inghetata, bucle si haine vaporoase...Tu cum le-ai purta?