luni, 13 august 2012

Portfard si husa pentru telefon

Tutorialul pentru realizarea portfardului il gasiti aici.In tutorial veti gasi un link pentru tipar.

Ei bine da!M-am apucat si de croitorie.De fapt e impropriu spus ca "m-am apucat" pentru ca am mai avut tentative de acest gen si inainte.Dar, se pare ca numai dupa cateva incercari in joaca, de plictiseala, ajung sa fac un lucru intr-un mod serios.Spun asta pentru ca la fel mi s-a intamplat si cu cerceii.Sa revenim la croitorie...Am acasa o masina de cusut Ileana care era o provocare si un motiv de stres pentru mine, pentru ca desi am vazut-o pe mama cosand la ea de nenumarate ori, de fiecare data cand am incercat eu iesea un...nimic!Am cusut mai intai cateva linii la intamplare pe o batista(pentru a ma acomoda), iar mai tarziu am reusit sa cos un fermoar pentru o fata de perna.A urmat materialul folosit pentru suportul de bratari si in sfarsit am reusit sa fac o treaba mai profesionista, si anume o husa pentru telefonul nepotelului si un portfard.Ce-i drept nu e foarte complicat ceea ce am facut, dar mi-au iesit atat de bine incat nu pot sa nu fiu mandra de realizarile mele.Cu atat mai mult cu cat am avut deja doua comenzi pentru portfard.Si ca de obicei am in capsorul meu o gramada de idei si modele de portfarduri, portofele, huse pentru telefoane si cate si mai cate.Ramane de vazut cum stau cu timpul(cel mai mare dusman al meu de pana acum)pentru a le duce la indeplinire.Tot daca imi va permite timpul, si intre noi fie vorba-si cheful, voi posta un articol cu linkuri unde gasiti inspiratie pentru a realiza diverse huse, genti, posete, si pentru a recicla hainele uzate sau cum sa le adaugati putina culoare celor care sunt simple.Pana atunci...enjoy!