luni, 27 august 2012

Geanta handmade


Continuand cu specializarea mea in croitorie am ajuns sa fac aceasta gentuta numai buna pentru o plimbare in parc intr-o zi de toamna.Manerele sunt reciclate, daca pot spune asa, de la o alta gentuta, de vara, care a pierit saraca in masina de spalat.Modul de realizare poate suferi imbunatatiri , mai ales in zona de prindere a fermoarului, dar pentru prima incercare eu zic ca nu e rau.


Ca si element de decor, acel ceva care sa rupa monotonia, am folosit o floare din material textil, de o nunanta mai deschisa decat cea dominanta a gentutei.


In interior, pentru a fi cat mai practica, am inserat doua buzunare, unul mare, in mijloc, si unul mai mic prins de unul din peretii gentii, pe care am sa il folosesc cel mai des pentru a pune cheile, telefonul sau castile telefonului.