joi, 24 mai 2012

Tutorial cercei ciorchine


Iata ca a venit randul unui nou tutorial si asta pentru ca a trecut ceva timp de cand nu am facut o pereche de cercei precum cea prezentata astazi si deci mi s-a facut dor.Pasii nu sunt dificil de urmat si nu ai nevoie de multe materiale si nici de mult timp.Sa trecem la treaba...
Ai nevoie de:
-cleste cu falci rotunde pentru a crea bucle,
-cleste cu falci plate(de preferat care sa si taie),
-margele de nisip de 4 mm in culoare dorita de tine(eu am folosit rosu, dar voi posta imagini si cu o pereche realizata in alb),
-2 margele de sticla de 6 sau 8 mm(eu am folosit margele ovale, dar poti folosi si margele sferice sau fatetate) si 2 margele de 4 mm(de orice forma doresti tu),(marimea si forma margelelor pot fi diferite de ceea ce am recomandat eu, ideea e sa se respecte principiul ca margeaua de jos sa fie mare iar cea de sus de o marime apropiata de cea a margelelor de nisip),
-2 ace cu cap plat de aproximativ 2,5-3 cm,
-ace cu bila(eu am folosit cate 12 ace la fiecare cercel, dar poti adauga mai multe),
-2 tortite pentru cercei.
Eu am folosit accesorii argintii , dar daca vrei poti folosi accesorii aurii sau patinate.


1.Aseaza cate o margea de nisip pe fiecare ac cu bila, indoaie acul cu ajutorul clestelui cu falci plate chiar deasupra margelutei si taie acul cam la 1-1,5, cm de locul unde l-ai indoit.



Procedeaza in acelasi mod cu toate acele cu bila(in cazul meu cu toate cele 24 de ace).


2.Cu ajutorul clestelui cu  falci rotunde creeaza cate o bucla la capatul fiecarui ac.



3.Pe unul din acele cu cap plat aseaza margeaua de dimensiune mare.


 4.Aseaza peste margea acele cu bila formate mai inainte.Pentru a aranja mai usor si uniform acele unele peste celelalte, prinde acul cu cap plat de partea superioara si scutura-l usor in sus si in jos.


5.Aseaza pe ac si cealalta margea, cea de dimensiune mica.In continuare vei proceda ca si la pasul 1, adica indoi acul desupra margelei, tai cam la 1 cm distanta, faci bucla.



6.In continuare nu iti ramane de facut decat sa pui tortitele.


Spor la treaba!

Pozele nu sunt cele mai reusite pentru ca am realizat cerceii intr-o zi foarte ploioasa si innorata, dar voi adauga poze mai reusite cu acestia si cu perechea alba promisa in postarea urmatoare.