duminică, 29 aprilie 2012

Manichiura artistica

Am promis intr-o postare anterioara ca voi adauga imagini cu modelele de manichiura pe care le realizez, iar acum a venit momentul.Am "pictat-o" si pe sora mea, numai nu stiu cum se face ca mereu vine cu o idee despre model si culori, dar mereu ne abatem de la plan.Promit sa revin si cu alte modele.Pana atunci incearca si tu!




Si pentru ca vorbeam de planuri care nu se respecta, cel mai elocvent exemplu: sora mea dorea o manichiura cu negru si auriu si iata ce am obtinut-manichiura fara negru si cu fluturi colorati.



Manichiura cu ziar, arata deosebit si se face usor. Daca vrei sa incerci cauta un tutorial pe You Tube.Ai nevoie doar de lac de unghii normal, intr-o culoare deschisa, ziar si alcool.




Asa arata prima incercare de realizare a manichiurii cu ziar(un alt exemplu de plan nerespectat) pe unghiile surorii mele.Nu am reusit sa imprim nimic pe unghie pentru ca inmuiasem ziarul in apa, nu il alcool(exista tutoriale care recomanda inmuierea in apa a hartiei de ziar, dar pentru mine nu a dat roade metoda aceasta).



Un model realizat cam acum un an.Dupa manichiura am realizat modelul cerceilor.



Model dalmatin+rosu intens.


Model vesel cu buline si floare in doua culori.Trebuie incercata si pe alte combinatii de culori!


Din nou am realizat altceva decat dorea sora mea: planul initial-flori multicolore; rezultatul-flori albastre(ce-i drept in 3 nuante de albastru).