joi, 12 aprilie 2012

Brosele Patriciei

Sunt incantata sa postez imagini cu brose si accesorii de par create de Patricia, colega mea de la scoala.Si-a descoperit recent pasiunea pentru micile minuni numite brose, in urma unei calatorii in Statele Unite ale Americii.Prin postarea aceasta doresc sa ii aduc si mai multe incurajari pentru a continua munca ei, pe langa cele pe care le-a primit deja din partea tuturor.

Doua dintre culorile mele preferate alaturi de accesorii speciale-cheia si chitara!



Colectia mea preferata!


In urma unor discutii pe tema creatiilor noastre am descoperit ca impartasesc cu Patricia o pasiune comuna-aceea pentru nasturi.Cu o diferenta, si anume ca Patricia are o colectie de nasturi deosebiti si ca ii este greu sa se desparta de ei folosindu-i in creatiile sale.Hai Patri!stiu ca poti!

Stiu ca postarea mea si-a atins scopul de aceea iti spun ca poti vedea in intregime colectia de brose si agrafe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu