vineri, 23 martie 2012

Manichiura artistica

Hei!Dupa o luuuunga pauza am hotarat sa revin cu o postare ce nu are de-a face cu margelitul, dar se incadreaza la categoria "handmade...altfel".Am luat zilele acestea hotararea ca la vara sa urmez cursuri de manichiura, iar pentru aceasta incep sa ma antrenez de pe acum.Dupa cateva cautari pe net am luat cunostinta de noile trenduri ce vizeaza acest domeniu si am facut cercetari mai aprofundate legate de tehnicile care mi-au placut cel mai mult.De asemenea am inspectat si piata si am ramas complet uimita de faptul ca produse pe care eu credeam ca le-as putea gasi numai in saloanele specializate, se gasesc in magazine obisnuite alaturi de esarfe si portofele.Ce sa-i faci?Sunt incepatoare, ma mir de orice!Si pentru a-mi desavarsi pregatirea pentru scoala, am inceput sa pictez pe unghii; ce-i drept, la inceput dupa tutoriale, dar incet-incet imaginatia intra pe modul "manichiura" si atunci voi crea modele cu totul originale.Pana una-alta, iata aici cum mi-am infrumusetat unghiile cu lebede si pene.In zilele ce vor urma voi posta si alte modele realizate de mine cu ceva timp in urma, pe cand nu aveam intentia de a face oficiala aceasta pasiune, si pe cand, evident, indemanarea nu era la fel de buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu