miercuri, 22 februarie 2012

Vreau sa vina primavara

Bine, stiu ca doar cu o floare nu se face primavara, dar macar cu un colier cu flori...Am cumparat florile acestea roz la un pret destul de mare cu gandul sa le prind intr-un colier cu franjuri, dar parca tot mai tentant era sa le folosesc intr-un colier brodat.Nu stiu daca e reusita combinatia de culori, insa avand un avant atat de mare sa brodez, am ales primele culori care mi-au venit la mana.Aproape!Spun asta pentru ca in privinta verdelui m-am razgandit de vreo trei ori si parca nici acum nu sunt pe deplin multumita.Colierul a fost botezat colier pentru natura; tocmai de aceea am adaugat si doua margele de lemn si un snur din faux pentru a da impresia crengilor unui copac.In fine, cam multa poveste pentru un colier care sunt sigura ca nu are nimic special fata de altele cu aceeasi tema, dar care mi-a adus o mare satisfactie in timpul cat l-am cusut.Inchei prelegerea repetand ca vreau sa vina primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu