sâmbătă, 18 februarie 2012

Primul meu colier brodat cu margele


Se pare ca am prins curaj dupa ce am realizat pandantul inimioara si am mers mai departe facand acest minunat colier.Modelul l-am facut lasandu-ma dusa de inspiratie, nu am vrut sa creez o forma anume.Margeaua centrala a constituit punctul de plecare, dar si faptul ca recent am facut achizitii noi in ceea ce priveste stocul de margele de nisip.Am muncit la acest colier cateva ore pe zi, timp de trei zile, iar rezultatul ma uimeste.Bineinteles ca sunt mici imperfectiuni ca la orice lucru facut pentru prima data, dar pentru ca am o multime de idei pentru viitoare coliere de acest gen, trag nadejde ca voi fi din ce in ce mai buna.Nu m-am gandit la un nume pentru acest colier desi margeluta centrala are un model de pana de paun, idee continuata si de nuantele de albastru si verzui ale margelelor de nisip, dar si de margelutele multicolore.Cred ca acest colier se va numi simplu: "primul meu colier brodat cu margele".Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu