miercuri, 14 septembrie 2011

Colier girafa


Nici nu stiu daca l-am botezat asa pentru model sau pentru ca e un colier lung.Aveam de ceva timp cumparate doua margele, din acrilat, ce-i drept, pe care vroiam sa le transform in cercei.Am inceput sa caut margele de nisip in culori asortate modelului de pe cele doua margele mari, iar pe parcurs ma gandeam ca, totusi, voi face un lant din spirala si ca la un moment dat voi prinde bilele.
Dar cum de obicei ma razgandesc pe parcurs, nu am facut nici cercei, nici spirala.Modelul lantului a iesit asa printr-o intamplare, iar ciucurii de la mijloc au aparut ca din senin:)) .M-am gandit ca va merge de minune adaugat si inelul de deasupra ciucurilor, prin urmare m-am pus pe desenat.Totusi desenul l-am facut prea lung asa ca pe parcurs am incheiat lucrarea.Sper ca va urma o postare cu desenul pe hartie cu model os de hering (daca se repeta de doua ori modelul cred ca rezulta o lucrare suficient de lunga pentru a putea fi o bratara; poate voi incerca si asta dupa ce imi reinnoiesc stocul de margelute).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu